Friday, October 4, 2024

Jenama Produk Kesihatan MotoGene Bersama Duta Terbaru Amy Mastura

Hi Korang,

Siapa tak minat dengan pelakon & penyanyi Amy Mastura kan??

Seriously kak lily memang peminat setia beliau sejak dari zaman Asia Bagus lagi tau.

Untuk itu, pada 27 September 2024 Morimoto Formulas di bawah jenama MotoGene telah mengadakan majlis tandatangan pembaharuan kontrak sebagai duta produk bersama Amy Mastura. Ini merupakan tahun ke3 Amy Mastura dengan MotoGene. Pada kontrak kali ini, Amy Mastura telah dilantik menjadi duta untuk produk-produk berikut:

i) BetAging (untuk kesihatan secara menyeluruh)

ii) BetVision (anti penuaan untuk mata)

iii) BetMuscle (anti penuaan untuk otot, mengelakkan masalah penyusutan otot untuk golongan berusia (Sarcopenia))

Amy Mastura Dilantik Ambassador Baru MotoGene



Kalau korang nak tau yang pelakon dan penyanyi Amy Mastura dah mula mengamallkan BetAging selama 2 tahun lebih dan beliau sendiri telah pun mengalami dan merasai sendiri perubahan menakjubkan dan dari hasil mengamalkan BetAging telah menjadikan Amy Mastura lebih yakin dan selamat untuk sentiasa bersama MotoGene.


Amy Mastura berkata BetAging memang membantu badannya berasa lebih baik, segar dan bertenaga. Juga, BetAging membantu dalam mengurangkan pengeluaran rambut putihnya. yang ini diulas oleh pendandan rambutnya

BetAging, BetVision, BetMuscle: Produk Inovatif dari MotoGene Formulas


Morimoto Formulas Sdn. Bhd. yang telah memulakan penjualan produk pertama mereka pada Mei 2022, kini telah berjaya mengeluarkan 5 produk dan bakal mengeluarkan lagi 3 produk dalam tahun ini. Kesemua barisan produk mereka adalah menujukan kearah penuaan yang sihat.


Suplemen kesihatan MotoGene di Malaysia dibuat dengan bahan semulajadi berkualiti tinggi dan disokong oleh penyelidikan saintifik. Produk kami direka bentuk untuk menyokong keseluruhan kesejahteraan, membantu anda mengekalkan kecergasan dan kesihatan seiring dengan usia anda, menjadikannya pilihan yang dipercayai untuk pengguna yang mencari penyelesaian anti-penuaan yang berkesan. suplemen anti-penuaan MotoGene yang terbukti secara saintifik selamat digunakan. Produk kami dirumus berdasarkan penyelidikan saintifik yang ketat dan menjalani proses kawalan kualiti yang ketat untuk memastikan keselamatan dan keberkesanannya. Walau bagaimanapun, sentiasa disyorkan untuk berunding dengan pembekal penjagaan kesihatan anda sebelum memulakan sebarang suplemen baharu.


Di antara 3 produk itu, terdapat 2 produk berasaskan kolagen yang dijadualkan untuk keluar pada hujung tahun ini yang mana kolagen yang digunakan adalah premium dan berkualiti tinggi. Ini seiring dengan matlamat MotoGene iaitu menghasilkan produk eksklusif dan berkualiti pada harga mampu milik. Suplemen anti-penuaan MotoGene yang terbukti secara saintifik berfungsi dengan menyasarkan proses selular yang menyumbang kepada penuaan. Mereka membantu meningkatkan tahap NAD+ semula jadi badan, meningkatkan metabolisme tenaga, dan melindungi sel daripada kerosakan oksidatif, yang boleh melambatkan proses penuaan dan menyokong kesihatan keseluruhan.

Pengguna akan merasa selamat dan yakin dengan produk MotoGene kerana untuk memastikan produk yang dihasilkan adalah berkesan dan tidak mempunyai kesan sampingan, Morimoto Formulas sentiasa memastikan produk yang bakal dikeluarkan telah melalui pelbagai analisis untuk menentusahkan keselamatannya.

Sedikit latar belakang MotoGene Sdn Bhd


Selepas lebih daripada 15 tahun menyelia ujian klinikal untuk syarikat farmaseutikal global utama dan mempunyai landasan dalaman mengenai penyelidikan perubatan terkini yang menyasarkan segala-galanya daripada penyakit utama kepada umur panjang, pengasas Morimoto Formulas menubuhkan syarikat itu dengan idea untuk menghasilkan kualiti tinggi, terbukti secara saintifik dan suplemen kesihatan mampu milik. Dengan memberi tumpuan secara meluas pada data daripada penyelidikan terkini, syarikat hanya memilih bahan terbaik untuk menghasilkan suplemen kesihatan yang menggabungkan keberkesanan dan keselamatan.

Untuk info lanjut korang boleh check it out di official website https://www.morimotoformulas.com/ dan di social media iaitu :



No comments :