Saturday, October 12, 2024

Empat Band Popular Bakal Gamat Pentas DESTINY OF MUSIC 2.0

Hi Korang,

Susulan sambutan luar biasa terhadap Konsert Destiny of Music yang buat julung kali diadakan pada bulan Jun lalu, syarikat B De Paris Project selaku penganjur utama dan Sinemalis Studio dan Westzone Entertainment selaku penganjur bersama dengan berbesar hati membawakan edisi kedua Konsert Destiny of Music 2.0 yang dijadualkan berlangsung pada 15 November 2024 di Pusat Konvensyen Setia City, Shah Alam.


Kembali lebih bertenaga dengan persembahan pentas yang pastinya memukau, Konsert Destiny of Music 2.0 bakal menampilkan empat band popular tanah air iaitu Akim & The Majistret, Kugiran Masdo, Empty Page dan Insomniacks yang akan menghiburkan para penonton dengan lagu-lagu hits mereka selama dua jam tanpa henti.



Mengulas lanjut mengenai Konsert Destiny of Music 2.0, Burhan Ahmad selaku Ketua Pegawai Eksekutif, B De Paris Project yang juga merupakan penganjur konsert berkata, “Kejayaan dan penerimaan positif yang diterima sewaktu penganjuran edisi yang pertama baru-baru ini telah mendorong kami untuk terus menganjurkan lebih banyak konsert-konsert sebegini. 


Selain dapat mengukuhkan lagi kedudukan B De Paris Project dalam industri hiburan tempatan, penganjuran ini juga mampu memartabatkan serta memberi inspirasi kepada penggiat seni tempatan menerusi platform yang ada sekaligus membuka lebih banyak peluang kerjasama pada masa hadapan. Kami juga amat berbesar hati di atas kesudian barisan artis seperti Akim & The Majistret, Kugiran Masdo, Imsoniacks dan Empty Page yang sudi bekerjasama dengan kami untuk menjayakan konsert ini.

Oleh kerana Konsert Destiny of Music 2.0 merupakan kesinambungan daripada konsert yang diadakan sebelum ini, kami sepasukan telah bekerja keras untuk membuat perancangan rapi bagi memastikan agar penganjuran kali ini jauh lebih baik daripada yang pernah dianjurkan.


Kami berharap konsert ini bakal berlangsung dalam suasana gemilang seperti yang dirancang sekaligus membekaskan impak yang mendalam. Jadi, jangan tunggu lagi kerana kami menawarkan harga tiket yang berpatutan, sesuai untuk semua golongan peminat termasuk pelajar, pihak korporat dan sebagainya. Dapatkan tiket segera dan datang beramai-ramai bersama sahabat handai dan seisi keluarga kerana para peminat bakal dijanjikan dengan pengalaman menonton maksimum.”

Tiket untuk menyaksikan Konsert Destiny of Music 2.0 akan mula dijual dengan harga yang berpatutan serendah RM55 (Silver), RM85 (Gold), RM135 (Diamond), RM155 (Platinum) dan RM285 (VIP) bermula 10 Oktober 2024, jam 12:00 tengah hari di platform rasmi ticket2u https://www.ticket2u.com.my/


Penganjuran Konsert Destiny of Music 2.0 turut diserikan dengan kehadiran Zai Sri Gemilang selaku Rakan Strategik dan Oh My Media selaku Rakan Media Rasmi.

Sebarang maklumat lanjut mengenai penganjuran konsert ini juga akan diumumkan dari semasa ke semasa.



No comments :