Saturday, June 15, 2024

Miliki Rumah di Bayu Sutera, Anda Berpeluang UntukTunaikan Umrah Bersama Tersayang

Hi Korang,

Pernah ke korang dengar mengenai perumahan Bayu Sutera di Sendayan?

 

Kalau belum mari kak lily perkenalkan serba sedikit mengenainya. 

 


Perumahan Bayu Sutera yang terletak di Bandar Sri Sendayan ini, yang mana berkeluasan 216 ekar & fasa pertama pembangunan Bayu Sutera telah dilancarkan pada 2021 danianya mencapai penjualan pantas adalah bukti penerimaan dan penyerahan 963 unit kepada pemilik rumah dari Matrix Concepts ini 

 

Bagi tawaran kediaman siri terbaru ini, memperkenalkan 2 fasa terbaharu di Bayu Sutera yang sedang dibangunkan iaitu Izara II dan juga Elonia III.  Kediaman tepi tasik dengan keunikan landskap yang aestetik menggabungkan kehidupan moden dengan ketenangan alam semula jadi. 



Bagi fasa kediaman Izara II dan Elonia III kedua-duanya menawarkan rumah teres dua tingkat jenis hartanah milik bebas dengan keluasan 20’ x 70’ binaan  2,315 kaki persegi. Rumah kediaman yang cukup selesa ini menawarkan 4 bilik tidur dan 4 bilik air. Untuk Izara II ini hanya ditawarkan 171 unit kediaman. Manakala  Elonia III hanya esklusif 38 unit sahaja.  

 


Di antara aspek yang di perkenalkan seperti ruang tamu serba boleh, susun atur yang dipanjangkan sepenuhnya, bilik tidur yang luas dan bilik mandi en suite. Smart Homes Features bagi Izara II & Elonia III juga di sediakan seperti digital lockset, lighting module, aircond IR Blaster dan voice control. Kejiranan ini dilengkapi dengan taman penduduknya sendiri & ia adalah enklaf yang selamat bagi memastikan ketenanganfikiran untuk semua penduduk. Komuniti ini mempunyai pos pengawal & pagar perimeter di dalam pembangunan.

 

Pakej Umrah Eksklusif Percuma

 

Bagi mereka yang berminat untuk memiliki rumah di Bayu Sutera ini, terdapat kempen unik yang memberi peluang para bakalpemilik rumah memiliki rumah di Izara atau Elonia @ Bayu Sutera untuk menunaikan umrah. Selain daripada memiliki rumah dalam komuniti sedemikian menawarkan keselesaan dan kestabilan, umrah juga dapat memberikan ganjaran dan keberkatanrohani yang besar. 



Kempen ini bermula dari 20 Mei 2024 hingga ke 20 Ogos 2024dan kawasan perumahan yang terlibat adalah Bayu Sutera 3a (Izara II) dan 4a3 (Elonia III) bagi Unit Bumi sahaja. Pakej umrahpercuma ini adalah untuk dua orang yang disediakan dengansetiap pembelian rumah.

 

Pakej umrah ini termasuklah seperti :

Baucar Tunai Umrah RM16,000 untuk 2 orang

11 hari 10 malam di Arab Saudi

Tiket penerbangan, penginapan hotel, pengangkutan dan hidanganpenuh

Lawatan ke tapak penting seperti Muzium Al Wahyu di Makkah

 

Oh ya Kursus Umrah, Kit Umrah, Air Zam-zam, dan bimbinganMutawif yang berpengalaman semua di sediakan sekali di dalam pakej umrah ini. Butiran terma dan syarat selanjutnya boleh dirujuk pada Agensi Pelancongan yang dilantik iaitu TH Travel & Services Sdn Bhd.

 

Ciri-Ciri Komuniti Bayu Sutera

 

Di antara ciri-ciri Komuniti Bayu Sutera adalah kawasan enklafselamat dengan pagar keselamatan tinggi dan pos pengawalberperimeter di dalam kawasan perumahan. Taman rekrasi untukpara penduduk, laluan berjoging, taman permainan, gelanggangbadminton, laluan refleksologi dan banyak lagi.

 

Dan baru-baru ini juga Matrix Concept telah pun memenangi Anugerah StarProperty bagi Anugerah Cornerstone – Pembangunan Landed Terbaik (Kecemerlangan) 2024

 

Antara Kemudahan Lain di Bayu Sutera

 

Bayu Biz adalah pembangunan hab komersial terkini di Bayu Sutera. Terletak secara strategik di antara jalan kediaman yang sibuk di Bayu Sutera dan kawasan kejiranan sekitarnya, Bayu Bizbersedia untuk menjadi hab pusat perniagaan, membeli-belah dan aktiviti sosial dalam komuniti.

 


Begitu juga sekiranya ingin melakukan aktiviti yang lain boleh terjah ke d’Tempat Country Club, X Park Sendayan, Sekolah Global Matrix dan Dataran Pernigaan Sendayan




Memiliki rumah di kawasan matang antara kelebihannya ia mempunyai kemudahan lengkap serta infrastruktur seperti jaringan internet dan jaringan lebuhraya jauh lebih sempurna, Bahkan kawasan matang mempunyai komuniti yang lebih baikkerana kawasan tersebut telah menjadi lokasi kehidupanberkeluarga dan golongan kelas pekerja. 


Sememangnya sangat disyorkan bagi pelaburan hartanah, adalahlebih baik untuk kita lebih menumpukan fokus kepada hartanah di kawasan matang kerana telah sedia ada permintaan dari pelbagaigolongan seperti kelas pekerja dan berkeluarga.

 

Tawaran Jualan dan Promosi Menarik dari Matrix

 

Matrix Concepts Holdings Berhad sentiasa menawarkan pakejjualan terbaik berserta kempen yang cukup menarik. Untuk membeli rumah di Bayu Sutera, bayaran pendahuluan yang dikenakan cukup rendah dan berpatutan.

 


Manakala yuran guaman di atas duti SPA dan pinjaman diberikansecara percuma. Bukan itu sahaja, setiap pembeli rumah di Bayu Sutera secara automatiknya menjadi ahli kelab d’Tempat Country Club. Tiada fee atau yuran dikenakan kerana ianya percuma dan pembeli boleh menggunakan segala kemudahan yang disediakandi rumah kelab ini. 


Ayuh Semua….

 

Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan rumah di fasa terbaruBayu Sutera iaitu Izara II dan Elonia III. Satu peluang yang cukupunik menggabungkan pemilikan rumah dengan perjalanan rohaniUmrah.


Untuk mengetahui lebih lanjut tentang kempen yang sedangberlangsung boleh layari: https://umrahbersama.bayusutera.com/4

 

Instagram @matrix_concepts

Facebook @matrixconceptshomes

#BayuSutera #JomUmrah #DreamHome #SmartLiving#UmrahPackage

No comments:

Post a Comment

Korang mesti nak komen kan? Hah cepat2 tulis kan sini okeh!