Sunday, November 24, 2019

Dengan VITAMINE, Korang Tak Akan Lupa Lagi Untuk Makan Vitamin Setiap Hari

Hi Korang, 

Nampak je kak lily ni sihat, bertenang bagai tapi hakikatnya ermm hampeh. 

Seriously nak makan vitamin ni selalu nau kak lily skip, kekadang hari ni makan, kekadang 2 hari tak makan lepas tuh bila ingat makan balik ermm teruk nau rasanya kan. 

Lagi plak bila makan vitamin ni banyak –banyak jenis so haruslah kak lily akan termiss satu punya, kekadang tuh yang siang kak lily makan waktu malam hehehhe kelakar plak tapi tak boleh selalu tuh kang badan jadik hire wire plak. 

Cubalah kalau ada orang boleh uruskan vitamin-vitamin kak lily ni ermm alangkah indah nyer tapi in your dreams lah yer hahhahhahaha 

Kak lily try jugak guna pill box tuh tapi seminggu jer bertahan sebab tak masa nak masukkan balik vitamin untuk minggu seterusnya, sejenis perangai pemalas yang amatlah. 


Kebetulan ada kawan kak lily ada gunakan perkhidmatan Vitamine ni so dia pun ceritalah mengenai aplikasi ni. 

Kalau korang nak tau aplikasi Vitamine ini merupakan aplikasi yang memberi khidmat nasihat dalam mengesan apakah kekurangan vitamin dan zat di dalam badan seseorang itu. Setelah di analisa vitamin apa yang sesuai untuk badan kita ianya akan di hantar terus pada setiap bulan. 

Bagaimana Nak Gunakan Aplikasi VITAMINE ni? 

Mudah ajer.. 


Memula kenalah ke website Vitamine ni dulu https://vitamine.com.my

Kemudian korang kenalah membuat temujanji samada pergi ke pejabat Vitamine atau pihak Vitamine yang akan pergi ke tempat yang korang pilih. Perkhidmatan temujanji ini juga boleh dibuat melalui scan QR Code bagi menempatkan tarikh yang korang boleh datang untuk checkup. 


Vitamine mempunyai peralatan yang mampu mengesan sebarang kekurangan dari segi bentuk vitamin dan zat di dalam tubuh korang. Setelah mengesan kekurangan vitamin secara terperinci samada vitamin C atau E sebagai contoh. Vitamine akan mengesyorkan vitamin itu dan menyediakan ubat-ubat vitamin dalam tempoh tersebut dan seterusnya. 


Setelah proses menentukan apakah pilihan vitamin untuk korang ni, pihak Vitamine akan menguruskan proses penghantaran vitamin-vitamin ke rumah korang yeahhh 


Dengan adanya perkhidmatan ini, kak lily rasa banyak membantu orang-orang seperti kak lily yang manjang terlupa nak makan vitamin setiap hari kan. Lagipun dapat menjimatkan masa dah tak payah nak ke farmasi untuk dapatkan vitamin. 

Kalau kita tak jaga diri kita sendiri siapa lagi yang nak jaga kan, eh kena ingat tuh tau 

Untuk info lanjut, korang boleh check it out sini ek

Vitamine Web: https://vitamine.com.my

Address: 
LC-22-3a, Empire Damansara Soho 1, 
Jalan PJU 8/8A, Damansara Perdana, 
47820 Petaling Jaya, Selangor 

Phone: +60176617127 atau +60123571690 





No comments :